Talang

Tjenixen;)
Varje år är det en talangjakt i stan..jupp, så vi var där och kollade igår. Det var jättemånga som var jätteduktiga! Dem uppträde med dans, sång instrument osv..! Flera av mina kompisar var också med i tävlingen.
Vinnaren bland dem yngre var en tjej som dansade till Grenade med Bruno Mars, tvåa kom en till tjej som sjöng.
Bland dem äldre var det bara tre som var med och tävlade.
Alla tre sjöng. Vinnaren utav dem äldre sjöng My number one med Helena Paparizou.



Heheeh..det blev inte så bra bilder.. men det är svårt att foto i det ljuset.

Men nu ska jag till Helsingborg och hälsa på min mormor och morfar.



Kommentarer
Anonym



SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



- KLÄNNINGAR - Läckra festblåsor, cocktailklänningar i alla tänkbara modeller och färger

- YTTERPLAGG – jeansjackor, skinnjackor, päls, slalom, parkas, vinterjacka

- VÄSTAR – jeans, päls och paljettvästar

- SKOR - 30 par i snygga, unika modeller – Många helt oanvända!

- VÄSKOR – Partyväskor, shoppingbagar eller varför inte väsksmycken?

- NEDERDELAR – Massa shorts/leggins/kjolar

- ÖVERDELAR - Linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- SMYCKEN - Halsband, armband, örhängen, earcuffs, ringar – nästan som en hel smyckesbutik!

- ÖVRIGT - Mini volumastertång, spegel, sveamössa, bälten, diadem



Vad väntar du på? In och fynda på www.cli.blogg.se/kop

2012-02-22 @ 13:14:32
Frida A.

så kul :)

2012-02-22 @ 13:51:34
URL: http://fridaandersson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sheisa

Hej, hej! Välkommen till min blogg! Jag heter Anna och är tolv år gammal. Mina intressen är innebandy, dans och piano. Men jag gillar också att fota och redigering. Så det kommer ni också få kolla in! I min blogg kommer ni att få se bilder och följa min vardag.

RSS 2.0